Argus
Argus

Digitalna Transformacija Marketinga i PR-a

Digitalna revolucija zahvatila je sve aspekte društva, a digitalna transformacija iz temelja mijenja načine poslovanja. Program sadrži četiri predmeta. „Digitalna transformacija marketinga i PR-a“ kojoj je cilj dati teorijsku podlogu polaznicima o promjenama nastalim protekom ovog desetljeća, u korištenju tehnologija u unaprjeđivanju poslovnih procesa, a u području marketinga i odnosa s javnostima se odnose na korištenje interneta i društvenih mreža. Također, teorijski se obrađuje i pitanje digitalne transformacije u poslovanju i postizanju boljih rezultata poduzeća „Digitalni marketing i odnosi s javnostima“ usko je specijaliziran na praktična znanja potrebna za obavljanje poslova digitalnog marketinga, specifično SEO web sjedišta, google adwords, dinamika grupe, razumijevanje grafa društvene mreže te mjera centralnosti, vođenje oglašavačke kampanje na društvenim mrežama Facebook i Instagram, odnos sa klijentom te influencer marketing. „Znanja i vještine vezane uz kreiranje sadržaja“ sačinjen je od vježbi kreativnog pisanja i teorijskih znanja retorike i storytellinga na kojima se bazira komunikacija s javnostima i na temelju čega se zasnivaju kampanje. „Evaluacija komunikacije“ teorijski i vježbom prolazi se kroz metrike marketinga, digitalnog marketinga i odnosa s javnostima, a u svrhu izrade izvješća, prikaza i povezivanja ciljeva i ključnih pokazatelja uspješnosti, a u funkciji mjerenja rezultata i učinaka komunikacije.

Digitalna-transformacija-marketinga-i-pra

Trajanje radionice:

90 sati online edukacije,
30 sati predavanja uživo u Zagrebu

Autor programa:

doc.dr.sc. Ivan Balabanić

Početak nastave:

13.04.2020.

Kraj nastave:

31.07.2020.

Cijena:

Za prijave do kraja godine cijena predavanja je 12.000kn,
inače je cijena 14.000kn

Obvezna literatura:

  • Digital transformation Playbook: Rethink Your Business for the Digital Age; David L. Rodgers, 2016.
  • Analiza (Socijalnih) Mreža: Praktična Primjena; doc. dr. sc. Robert Kopal, Darija Korkut, Sasa Krnjasič; Algebra d. o. o., Zagreb IN2data d. o. o., Zagreb; 2016.
  • Digitalna Transformacija Poslovanja; prof.dr.sc.Mario Spremić; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2017.
  • Metrike Marketinga: Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe drugo iszdanje;Paul W. Farris, Neil T. Bendle, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein; Mate d.o.o.; 2014.
  • A Professional and Practitioner's Guinde to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation, third edition; David Michaelson, Don W. Stacks: Business Expert Press,LLC; 2017.
  • Measure What Matters: how Google, Bono, and the Gates Fundations Rock the World with OKRs; John Doerr, Portfolio/Penguin; 2018.
  • Temeljci suvremenoga govorništva; Ivo Škarić; Školska knjiga; 2000.
  • Autopsija teksta : Priručnik za kreativno pisanje; Nebojša Lujanović; Centar za kreativno pisanje; 2016.
  • Storytelling ili Pričam ti priču : mašina za proizvodnju priča i formatiranje uma; Cristian Salmon;Clio; 2010.
  • Communication Reasearch Measures : A sourcebook; Rebbeca B. Rubin, Philip Palmgreen, Howard E. Sypher; Routledge;2009.
  • Communication Research Measures II: A sourcebook; Rebecca B. Rubin, Alan M. Rubin, Elizabeth E. Grahm, Elizabet M. Perse, David R. Seibold; Routledge; 2011.
  • Evaluating Public Communication: Exploring New Modeis, Standards and Best Practice; Jim Macnamara; Routledge; 2018.
  • DOPUNSKA LITERATURA: AMEC conference case study

Nastava se odvija blended learningom, odnosno kombinacijom e-učenja i klasične nastave. S obzirom da se 75% nastave odvija putem e-učenja provjera znanja je kontinuirana putem kvizova, vježbi i case study-a. Nakon svake završene nastavne cjeline vrši se provjera znanja u obliku kolokvija.

Završnom ispitu mogu pristupiti oni polaznici koji su položili sve kolokvije. Svi nositelji nastavnih cjelina sudjeluju u evaluaciji uspješnosti polaznika s obzirom na nastavnu cjelinu koju su predavali, a u djelu završnog rada. Završna ocjena je rezultat kalkulacije uspješnosti poznavanja nastavne materije (kolokviji i vježbe) i to 60%  te 40% završni rad.

ostali programi

Digitalna-transformacija-marketinga-i-pra-gray

Digitalna Transformacija Marketinga i PR-a

Digitalna revolucija zahvatila je sve aspekte društva, a digitalna transformacija iz temelja mijenja načine poslovanja. Program sadrži četiri predmeta: „Digitalna transformacija marketinga i PR-a“, „Digitalni marketing i odnosi s javnostima“, „Znanja i vještine vezane uz kreiranje sadržaja“ i „Evaluacija komunikacije“

doznaj više
gray-analitic

Uspješna prodaja

Naučite kako znatno poboljšati prodajne rezultate, oslobodite potencijal cijelog prodajnog tima jer u poduzetništvu nema uspjeha bez uspješne prodaje. Uz vrhunske stručnjake i praktična znanja, ovim ćete programom razviti svoj najveći potencijal i u svakom budućem izazovu znati je li vaša prodaja doista uspješna te kako je takvom i učiniti.

doznaj više
gray-chess

Efektivno vođenje

Gotovo sva istraživanja pokazuju kako se vođe ne rađaju, nego stvaraju, zato za početak trebate naučiti voditi sebe kako biste uspješno vodili druge. Kako voditi glavom, rukom i srcem? Kako sustavno razvijati svoje zaposlenike i stvoriti pozitivno radno okruženje? Odgovore na ova kao i na mnoga druga pitanja koja će vam pomoći u postizanju boljih rezultata rada vašeg tima pronađite u ovom obrazovnom programu.

doznaj više

Logistički Menadžment

Važno je potpuno razumjeti odnose i interakcije raznih čimbenika u poduzetničkoj praksi te funkciju logistike, a u ovom obrazovnom programu otkrit ćete sve tajne poslovne logike, logističkih pravila te kako logistika može biti pravi pokretač promjena!

doznaj više

Osnove Projektnog Menadžmenta

Privedite svaki svoj projekt kraju i procijenite koji su ključni čimbenici uspješnog završetka projekta. Ukratko, postanite stručnjak za projektni menadžment jer samo dobrom organizacijom, planiranjem i funkcionalnošću možete unaprijediti svoj rad, a time i rad svojeg poduzeća ili institucije.

doznaj više

Putovnica Za Internacionalizaciju Poslovanja

Uložite u svoje obrazovanje i nakon završene radionice svi temeljni pojmovi vanjske trgovine, kao i vanjskotrgovinske kalkulacije, kupoprodajni ugovori i cijene u vanjskoj trgovini bit će vam u malom prstu. Više se nikada nećete pitati kako uspješno osigurati međunarodni prijevoz ili imati dvojbe o zaštiti prava intelektualnog vlasništva.

doznaj više

Upravljanje Projektima

Svaki projekt ima životni ciklus i ako se njime upravlja pravilno, postići ćete najbolje rezultate i opravdati sva vaša očekivanja. Kako projektno razmišljati? Što to zapravo znači? Kako se uspješno koristiti analitičkim tehnikama za oblikovanje projektnih prijedloga? Što je metodologija upravljanja projektnim ciklusom, odnosno Project Cycle Management? Odgovore na ova pitanja pronađite u našem obrazovnom programu o upravljanju projektima.

doznaj više

Brendiranje Destinacije

Pravi je izazov razvijati brend destinacije, a gosti su sve zahtjevniji. Kako kreirati, promovirati i učiniti dugoročno održivom prepoznatljivu turističku destinaciju? Ova obrazovna radionica namijenjena je ponajprije turističkim zajednicama, regionalnim razvojnim agencijama, konzultantima iz turizma i ostalim radnicima u turizmu koji žele unaprijediti svoje usluge, poput restorana ili hotela.

doznaj više

Brendiranje Destinacije I Event Menadžment

Kako osigurati daljnji razvoj u turizmu? Uz brendiranje destinacije i stvaranje novih proizvoda i doživljaja vaše destinacije. Možda zvuči jednostavno, no svaki model promocije destinacije koji za svrhu ima povećati svjesnost brenda mora uključivati kontinuiran rad svih sudionika u destinaciji kako bi se istaknule strateške prednosti, ispravili nedostatci te stvorile nove prilike.

doznaj više

Customer experience management (CXM)

Želite li znati kako utjecati na opće iskustvo i zadovoljstvo potrošača i koji drugi čimbenici mogu pridonijeti da iskustvo uslugom ili proizvodom bude bolje ili lošije nego što to objektivno jest, ovo je radionica upravo za vas.

doznaj više
Povratak na vrh

Učilište za obrazovanje odraslih Argus

Tvrtka: Argus – Učilište za obrazovanje odraslih
Sjedište tvrtke: Ulica kneza Mislava 16, 10000 Zagreb
Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 02173859
Tel: 01/ 4444 – 610
E-mail: info@college-argus.hr
Naziv banke i sjedište: Raiffeisenbank Hrvatska
IBAN: HR1724840081135148363
SWIFT: HAAB HR 22
OIB: 19825312769

Osobe ovlaštene za zastupanje ili članovi društva:
Jasmina Garaj, v.d. ravnateljica


Pravni oblik:  ustanova


Pravila privatnosti

Potražite nas na karti